fredag 18 januari 2008

hundra år från nu.

längesen jag skrev här nu senast, en hel del har hänt, fast ingenting särskilt egentligen. nyår firades som sagt i göteborg med härliga vänner och en lagom mängd alkohol och kvällen avslutades på bryggeriet, där ungefär halva karlskoga befann sig så man kunde nästan ha stannat i kga ändå. haha, inte riktigt kanske men nästan.
det var kul iallafall och en kväll att minnas, dagen efter var inte så farlig, men man fick sig ett gott skratt efter att man skrivit lite fel i vissa sms som då fick en helt annan innebörd. men men, vad gör det om hundra år?

i slutändan fick jag tacka nej till mitt nya jobb då det inte fanns några direkta förbindelser mellan örnsköldsvik och umeå och bebis som jag är så har jag inget körkort.

så nu ska jag läsa upp mitt matte b betyg och lite andra kurser, ska bli spännande, men mest bara tidsfördriv tills jag får jobb.

Inga kommentarer: