tisdag 27 maj 2008

lista i väntan på mat

DIG:
1. Hur lång är du? 170 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jobba med reklam på ngt sätt.
3. Vad pluggar du?Ingenting
4. Har du långt hår? hm, mellan
5. Vilken hårfärg har du ? Ljust hår.
6. Sminkar du dig? Ibland
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
8. Har du kysst någon idag? Ja


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda är bäst på sitt egna sätt!
3. Hur många syskon har du? 5 st.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Jag älskar dig.
5. Hur många ställen har du bott på? Hmm, 5 olika städer, 2 olika länder, men hur många olika hus eller lägenheter har jag inte en aning om.
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Devil.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Haha ingen. Nejdå, alla är snälla, ingen är ju dum eller elak.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Aaah, jag gick ut och gick med mina 2 minsta småsyskon för kanske 2 och en halv månad sen.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igår, after work.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Natalie.
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? Natalie, i 13 år
6. Vem känner dig bäst? Av mina kompisar, Natalie och Sofia, inom familjen, mamma.


7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Hata är starkt men om någon undrar är jag ärlig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? JA
2. Klä dig annorlunda? Svårt att definera annorlunda men vill jag så kan jag.
3. Vara dig själv? Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Hahaha, ja.
6. Pierca dig? Ja, men har tagit bort båda 2 (i navel och uncerläpp)
7. Ha sex på offentlig plats? Ja, fast inget jag vill.
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? Uuuh, NEJ.


DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast? Hmm, 1 vecka sen kanske
2. När var du på semester senast? Sista veckan i september.
3. Vilken färg är det på din tandborste? grön och vit
4. Är ditt hår tråkigt? Nej, jätteroligt, jag skrattar varje dag.
5. Vem såg dig naken senast ? Nick
6. Hur ofta duschar du? I stort sett varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?Snart, ska äta först!

Inga kommentarer: