torsdag 12 juni 2008

another update

jag vet att jag har varig väldigt frånvarande, men jag har faktiskt varit upptagen med det som kallas för liv. fast vilket liv jag har vet jag inte. jag vet dock att jag har underbara vänner, härlig familj, knasiga bekanta och en supergullig pojkvän.
men det jag har gjort under de 2 veckor är att ha umgåtts så mycket jag bara kan med de 2 bästa människorna i hela världen. mami och papi.
varit ute och skakat rumpan litegrann, förrförra helgen var mindre lcykad, förra helgen var underbar.
killen kom hem i söndags efter 12 dagar i england, det är skönt att ha någon bredvid sig i sängen igen när man ska sova så man har någon som kan skrämma bort alla hemska heffaklumpar ;)

nåt annat hemskt är att jag har åkt på halsfluss, och jag orkar inte prata med någon. orkar inte äta heller, men nick tvingar iallafall i mig flytande maträtter, som soppa och yoghurt.

Inga kommentarer: