söndag 23 september 2007

why does it always rain on me?

helgen har varit lugn och skon, lite ol igar med camilla, idag har man bara tagit det lilla lugna. tog en langpromenad forut i det harliga vadret. borjar bli hostigt i barcelona.
travis spelar i barcelona idag, skulle egentligen ga men orkade inte, sa killen gick ivag med sina kompisar och tittade med dom istallet. nar han kommer hem ska vi ut och ata. sushi antagligen.

det gor ont i hela kroppen av saknad efter min familj, det finns sa mkt jag vill saga som man inte kan saga pa telefon. plus att bara vara. gora ingenting. det saknar jag. och mammis harliga kramar som far alla bekymmer att forsvinna med en gang. jag alskar er allihopa!

1 kommentar:

Anette sa...

Det finns bot....du vet vad jag menar..saknar dig sååååååååå mycket, jag behöver dig sååååååå mycket, du anar inte vad du behövs för mitt välmående, jag är inte glad utan ledsen konstant allt för att jag saknar dig så. Gumman jag älskar dig, din familj behöver dig mer än du tror..puss älskar dig