torsdag 13 september 2007

ja mamma, jag lever.



har inte hunnit uppdatera har ett tag, i lordags som sagt var jag javligt bakis, lag i sangen hela dagen. killen kom hem runt halv tre. dagen efter gick vi och at tapas i borne med ett par vanner, vilket var jattemysigt. i mandags fyllde min alskade ar, sa vi var pa en bar hela kvallen, drack ol och bara umgicks, me like!

i tisdags var jag ledig fran jobbet, gjorde inte sa mkt under dagen, men pa kvallen kom nickens mamma hit sa vi gick och at pa thaigarden, en alldeles underbar kinarestaurang som ligger vid passeig de gracia. nicks mor va jattesot (dock inte lika sot som du mamma ;P).

i onsdags sa gick jag och camilla ut, klockan 22 bestamde vi helt plotsligt att vi skulle dra ivag till moog. det var kul, men jag slutar aldrig forvanas over hur manga idioter det finns i varlden.
vi kom hem runt 5 snaret, och klockan halv atta skulle vi upp igen for att duscha och sen pallra sig ivag till jobbet.

vi at sushi bade igar och idag btw, sag till pappa att det ar jattegott!



"Låt mig nådigt få förklara, ögon blir aldrig mätta Jag kan inte se mig mätt så jag har lagt mig skönt tillrätta Din mun mot min skuldra, din hand längs min ryggrad Mina läppar bekänner din famn är min fristad" Lisa Ekdahl - korsfoerhoer mig

1 kommentar:

Anette sa...

Min älskade skrutta , kul att du har kul och det är ju bra men jag saknar dig så att det gör ont. JAG VILL JU UMGÅS MED DIG!!!!!!!!!