tisdag 23 oktober 2007

könskrig

igår var en helvetes dag, en förkylning har brytit ut i min kropp, snoret täpper igen hela jävla näsan, gör det inte det så känns det som om det börjar rinna och aldrig slutar. hur mycket snor kan en människa producera och vart kommer allt ifrån? nej, nu måste jag sluta, börjar ju låta som en karl här snart.
pratade även med nick igår, allt slutade i ett storgräl. då att vara tjej, ha lingonveckan, vara jävligt förkyld och ha en knäpp kille på andra sidan luren, det är ingen bra kombination. jag storbölade. jag vet. detta får pojkvännen att tro att jag inte kan diskutera detta mer, jag gråter ju och kan därför inte tänka klart. herregud!
allt löste sig till slut, nick blev i slutet faktiskt väldigt förstående, och i slutändan handlar allt bara om att vi saknar varandra. den bra anledningen heter så.
det kan också vara så att vi bråkat så länge, jag har bankat in vett i skallen på denna man, och vi diskuterar ännu mer, och så tar han det rätta beslutet. makt åt kvinnan!

Inga kommentarer: