onsdag 16 april 2008

city hall och annat skit

hm, langesen jag uppdaterade, men har inte orkat lagga ner tid pa min lilla blogg.
vad har jag gjort?
i lordags blev det en liten utgang, jag och camilla var lite olsugna och det var tankt att vi skulle ga till en bar, men det blev lite dans pa "alfa" istallet med nick och miguel. det var skitkul.
i sondags var det superduperharligt vader, sa vi var ute och gick i solen, och bara njot av dagen. underbart.

sedan har skolan rullat pa som vanligt, det blir bara roligare och roligare, speciellt da man forstar mer och mer och vagar prata mer ocksa.

igar var jag i ciutadella parken efter skolan med sofia, hade lite picknick. myyyyys.
pa kvallen gick jag ut med sofia och maria, och motte upp nagra av marias kompisar, sen kort och gott drog vi till "city hall".
det var inte direkt kul, stallet var skitdaligt, och folket annu samre. och detta har inget att gora med att jag var helt spiknykter (mamma, dar ser du, jag kan ga ut utan att dricka!).
sa runt 3 tog jag taxi hem, innan dess hann en kille visa upp hela paketet for mig, ibland undrar man varfor det finns sa manga idioter i denna varld!


idag har jag relaxat, gjort laxa och kakat massa med babybel (ost) sa min mage ar alldeles uppsvalld.
nick ar och spelar fotboll, harligt med lite ensamtid emellanat. Da man kan norda vi datorn och kaka hur mycket ost man vill utan att dela med sig. men nu blir det soffan och lite grey's. me like.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.