torsdag 3 april 2008

uppdatering

sa, da var man tillbaka i barcelona, vilket ar jatteroligt och spannande, men samtidigt saknar man ju det som man lamnat i sverige. som min underbara mamma. i miss you.
inte mycket har hant sedan sist jag var har, men ett roligt tillagg till denna stad ar att min basta van sofia har kommit. detta ar skitkuul.
dessa dagar har man bara forsokt smalta att man ar tillbaka, har varit ute och druckit lite ol, var pa moog i lordags, varit ute i parken under tisdagseftermiddan da solen stekte jatteskont, kollat pa fotboll i tisdagskvallen men igar var det mysig hemmakvall som gallde.
jag lagade kycklingwok med risnudlar och sedan gick nick pa fotboll.
antligen lite ensamtid. sa jag tog ett glas baileys bara for att det ar gott, kollade pa Grey´s Anotomy och nar killen kom hem runt 12 sa glodde vi pa number 23 och proppa i oss massa ost. mums. dessvarre var jag sa trott sa jag somnde i soffan i nicks kna.

idag blir ocksa en lugn dag, skulle akt till alella, men orkar inte. kanske koper en glass och satter mig i solen.

Inga kommentarer: