lördag 18 augusti 2007

and they call it puppy love



ikväll kollade jag och familjen på "blood diamond" och den var väldiigt bra. tänkvärd om inte annat. den kändes. upprör och väcker känslor. det är så jag vill att det ska vara när man ser en film, det ska röra om i magen och sätta igång hjärnans tankeverksamhet.

killen har även lyckats skicka iväg lite fyllesms, en resa till new york nämdes. detta ska jag glatt påminna honom om. och hur är det man säger, sagt är sagt.

plus att jag har fem odrägliga valpar som jag ska sova med inatt. problemet är dock att valparna inte vill sova. hade de inte varit så söta så hade jag banne mig slängt ner dom i garaget. men så tittar de på mig, med de där ögonen och allt är förlåtet. iallafall för fem minuter, alltså tills de börjar pipa igen.
nu blir det ett nytt försök, snälla palpar, sooooov.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra film.
Vilka ursöta hundvalpar du har!!!
Åhhh...har haft hund och blir så sugen på att skaffa en till =)

Maria sa...

jaa, det är helt underbara!