söndag 9 december 2007

hej tomtegubbar








det var längesen jag skrev i bloggen nu men inspirationen har lyst med sin frånvaro. iochförsig brukar mina inlägg inte vara så inspirerade, men nånstans börjar man tröttna på att skriva om samma saker. jag bor fortfarande i skogen, jag vantrivs fortfarande, fortfarande arbetslös så mycket har inte förändrats. MEN idag, så har vi JULBAKAT! jag bakade pepparkakor med mina yngre syskon, varken mor eller far ville, sen gjorde jag lite knäck som blev väldigt kladdiga fast väldigt goda plus lussekatter förstås. det smakade ljuvligt kan jag meddela. fast jag är mätt som en tok, först tokfrossa man i maten och sen fika efter det. bah. min mage kommer vara uppsvullen ända fram till nyår efter detta. fastän man mår som man mår nu så kommer man glatt glufsa i sig ännu mer. o ja. I love christmas!

2 kommentarer:

Anette sa...

Det blev jätte mumsigt!!

Maria sa...

Jaa, alldeles, alldeles underbart :)