söndag 23 december 2007

imorgon, då jävlar

nu går man runt i ett ingenting och inväntar morgondagen. trots att jag redan vet vad jag ska få i julklapp så längtar jag något så enormt. trots allt är jag inte 10 år längre och har med andra ord lärt mig uppskatta så mycket mer än bara klappar. imorgon ska det ätas så att magen spricker och dricka glögg så att man aldrig mer vill se glögg (förräns nästa år).
och så kalle förstås som man inte sett på 2 år. fast nu skriver de på aftonbladet att väderstörningar kan göra så att vi kan missa det detta år också. varför vill tidningar alltid skrämmas? kalle anka ska det bli och därmed basta!

vi kollade på will smiths nya film igår "I am Legend" så det hela slutade med att jag drömde om zombies inatt. att hela syskonskaran spelar resident evil 4 konstant hjälper nog heller inte till.

3 kommentarer:

Anette sa...

JUUUUUUUULLLLLLLLMMMMMAAAAAAAATTT!!

la linda sa...

ha en riktigt god jul och ge mamma en extra kram från mig! kram.

Maria sa...

Anette: Jaajag vet, fast den där förbaskade disken är inte lika kul att ta hand om :(

Linda: Tack detsamma =) Självklart ska jag göra det! kram